We gaan weer op reis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu We gaan weer op reis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu

We gaan weer op reis

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Trude en Henk

21 November 2016 | Nederland, Hoorn

Beste mensen,
Bijna twee jaar geleden maakten Trude en ik onze Djoser-rondreis over Sumatra, Java en Bali. Via deze website hebben we jullie daarvan deelgenoot gemaakt. Nu hopen we op 8 december a.s. naar Cuba te vertrekken voor een reis van 20 dagen. En aangezien onze waarbenjij.nu-website nog blijkt te bestaan, gaan we die weer gebruiken om het thuisfront af en toe wat bij te praten. Ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar als ik me goed herinner, krijg je mijn verslagjes automatisch in je mailbox. Als je dat helemaal niet nodig vind (je krijgt al spam genoeg!), kun je - geloof ik - een link aanklikken en jezelf afmelden. Doe je dat níet, dan loop je het risico, dat je in de maand december een paar enthousiaste verhalen over onze Cuba-reis gaat ontvangen.
Hartelijke groet van Trude en Henk

  • 21 November 2016 - 20:41

    Arie Gootjes:

    nou, dat risico neem ik graag voor lief, hoor! Dat jullie dit ondernemen alleen al... ik wens jullie alle goeds bij de voorbereidingen en een heel prettige reis en tijd in Cuba!

  • 21 November 2016 - 20:53

    Cees&Betsy :

    Wij zijn dol op vakantiespams, hopen dat jullie er net zo van genieten als wij daar gedaan hebben en zien heel graag jullie vrolijke avonturen tegemoet!

  • 21 November 2016 - 21:34

    Henk Sikkema:

    Natuurlijk zijn wij nieuwsgierig naar jullie reis naar het land van Fidel. Fijn dat de mogelijkheden er zijn. Wij wensen jullie hele goede dagen in het genieten van natuur en cultuur maar ook van de mogelijkheden van je eigen lijf. Veel genoegen en behouden vaart/vlucht/bustochen enz.

  • 07 December 2016 - 19:17

    Kees De Jong:

    Lieve Trude en Henk, We wensen jullie een hele fijne kerstreis naar Cuba. Vandaag vertrekken jullie voor 20 dagen. We denken aan jullie. Heel veel plezier samen. Ada en Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trude en Henk

In december gaan we Cuba verkennen. Ondertussen houden we het thuisfront op de hoogte van ons wel en wee met dit logboek.

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 9989

Voorgaande reizen:

08 December 2016 - 27 December 2016

Kerstreis naar Cuba

Landen bezocht: