Het fotoboek is klaar! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu Het fotoboek is klaar! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu

Het fotoboek is klaar!

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Trude en Henk

17 Januari 2017 | Nederland, Hoorn

Beste mensen,
Fijn dat jullie Trude en mij hebben "gevolgd" op onze Cuba-kerstreis! Ook veel dank voor de leuke reacties! Sommigen vroegen waar de foto's bleven. Nu is de wifi-situatie op Cuba dusdanig, dat je het uploaden van foto's beter kunt vergeten. Jullie moesten het dus doen met de tekst.
Maar er zijn wel degelijk foto's gemaakt! En inmiddels ook geselecteerd, bewerkt en in een Albelli-album geplaatst mèt de teksten van mijn reisverslag. Het album is nu ter perse; de gedrukte versie krijg ik volgende week in huis. maar nu al kun je het digitaal doorbladeren. Daarteoe moet je de volgende link kopiëren en in je browser plakken:
Kies de optie "volledig scherm" en klik op de rechts-onderhoek van de afgebeelde pagina's.
Ik hoop dat je er plezier aan beleeft.
Hartelijke groet,
Henk