We gaan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Trude en Henk Schouten - WaarBenJij.nu

We gaan!

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Trude en Henk

08 December 2016 | Nederland, Schiphol

Schiphol. Half negen in de morgen. Met een beker Starbucks koffie voor me. Trude heeft haar dagelijkse sudoku alweer klaar. Vanmorgen ging de wekker om 5 uur. Om zes uur stonden we bij de bushalte, maar besloten toen om toch maar te gaan lopen naar het station, want na aankomst van de bus zouden we toch nog een kwartier op de trein moeten wachten. Het was lekker weer; niet te koud en haast geen wind. Trein. Overstappen op Sloterdijk. Zeven uur op Schiphol. Alles verliep vlot en soepel. Alleen bleek na de passencontrole, dat we bij de security een bakje hadden gemist met daarin de toilettasjes en mijn portemonnee. Het probleem was snel weer opgelost. Dus nu hebben we bijna twee uur de tijd om koffie te drinken, sudoku's te maken en boekjes te lezen. Boekjes over Cuba bijvoorbeeld; het "beloofde land". Althans voor ons, want je kunt daar beter geen burger zijn; zoveel hebben we al wel begrepen.
Lieve mensen in Nederland, we gaan!
Het volgende bericht komt van de Overkant.
Lieve groetjes van Trude en Henk

• 08 December 2016 - 09:03

Betsy:

Amigos! Goede reis en geweldige vakantie!

• 08 December 2016 - 09:31

Bonnie En Wim:

Lieve Trude en Henk geniet van jullie reis!!!

• 08 December 2016 - 10:55

Micha Wallage:

ga er van genieten en een happy landing zeggen ze dan toch.

• 08 December 2016 - 11:31

Jan Schouten:

Lieve Henk & Trude, heb het goed daar. Laats nog een docu gezien over Cuba... de Amerikaanse basis daar. Cuba is tof, ik zie uit naar jullie verhalen en foto's. Goede reis! Groeten, Jan

• 09 December 2016 - 08:50

Anny:

Lieve Trude en Henk,
    inmiddels aan de 'overkant' aangeland neem ik aan. Een heel goede tijd gewenst en ik hoop weer mooie foto's te zien en verhalen te lezen!

• 12 December 2016 - 00:49

Eric:

Lieve H&T, mooi om te lezen, fijn dat jullie een goed tempo weten te vinden, hoor en kijk goed want deze ervaringen zijn uniek, veel liefs